• ungbrud

Vilken hade ni valt?

Viken låt hade ni valt till första dansen 

">

">

">

Tar gärna emot andra förslag :D 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hade ni valt?
  • tesso77

Röstade utan tvekan på nr. 3 Åhhhh vilken fin låt det är!!! Den skulle passa oss perfekt i kyrkan som sololåt. Vet du om det finns text och musik att få tag på?

• Två ska bli tre

Har aldrig hört låt nr 3.
    Brukar inte gilla sådana här låtar men denna var helt underbart vacker!
    Nr 3 är ett självklart val om du frågar mig :)

• polkapinne

Fick den här låten skickad till mig av en tjej som kanske ska sjunga i kyrkan. Första gången jag hörde den men nej, vad vacker.

">

• daniiel
    polkapinne skrev 2012-03-08 09:47:41 följande:

Fick den här låten skickad till mig av en tjej som kanske ska sjunga i kyrkan. Första gången jag hörde den men nej, vad vacker.

">

" target="_blank">

Jag röstar på denna låten! ;D Jag gillar faktiskt ingen av de tre i TS, men smaken är som baken.
  • Fia S

Jag röstar på Richard Marx  "right here waiting"  då jag älskar hans låtar och tycker texten är så fin :)

• annamopp

Som inbitet Westlife-fan kan jag inte riktigt göra något annat än att rösta på underbara You raise me up Tungan ute Men alla låtarna var jättefina så vilken som helst av dem skulle ju absolut funka Skrattande

• purpleflower

Föredrar nr 2 fast originalet med Josh Groban isåfall, hans röst är ju helt underbar!
    Solosångaren i kyrkan sjöng den på min brors bröllop, inte ett öga torrt kan jag säga. 

Vi ska nog ha den här låten till vår dans, är helt såld på denna..

">

• Hecka123

Jag tycker oxå om låten med Richard Marx jag tycker de låten är jättefin och skulle passa perfekt.

• TheD

Hm..sega låtar. Tycker dessa passar mer som solosång :) Men kanske nr3...

• ungbrud
    polkapinne skrev 2012-03-08 09:47:41 följande:

">

" target="_blank">

Den var väldigt fin,

jo funderar på att ha din för evigt i kyrkan som solo sång

Hitta även denna

">

">

• masz

Haha jag glider in här med en dum fråga.. Jag tycker låten "I Will Be Right Here Waiting For You" är så fin.. MEN jag är skitsämst på engelska och fattar typ bara halva texten :)

Finns dt någon som vill översätta låten? haha :)

Svar på tråden Vilken hade ni valt?